Change Font Size

Change Screens

Change Profile

Change Layouts

Change Menu Styles

Cpanel

معرفی مدیر سایت

نامه الکترونیک چاپ PDF

 

اينجانب حسين توكل پسر بزرگ علي اكبر و  پسر بزرگ در بزرگ حاج توكل متولد 1351 شناسنامه اي ، در روز چهارم آبان همان سال در روستاي "چاهملك" مي باشم كه در منزل عموي مادرم مرحوم يار محمد به دنيا آمدم .تاريخ تولد من مقارن با تاريخ تولد محمدرضا پهلوي بود و در آن زمان هركس در چنين روزي متولد مي شد و نام محمدرضا براي او انتخاب مي شد جايزه ي ويژه اي از طرف دولت دريافت مي نمود با اين حال پدرم با توجه به تبعيت از رسومات نام پدر بزرگم را بر من نهادند.

بعد از چند سال كه در چاهملك ساكن بوديم ، به دليل شرايط شغلي پدرم همره خانواده به مشهد نقل مكان كرديم و بعد از 4سال به روستاي شخصي پدر بزرگم خرمدشت آمديم.

 اولين سيلي را در كلاس اول به خاطر انقلاب از معلمم خوردم، اين سيلي پيامد شعاري بود كه برعليه شاه دادم. تا كلاس چهارم در روستاي ابراهيم آباد تحصيلاتم را ادامه دادم اما در نيمه سال به خاطر دفاع در برابر فحاشي معلمم از كلاس اخراج شدم و به ناچار براي ادامه تحصيلات به شهر رفتم اما آن سال مردود شدم. در نهايت دوره ابتدايي را در مدرسه يغما به پايان رسانيدم و دوره راهنمايي و دبيرستان را در همان شهر سپري نمودم.

دوره كارشناسي را در دانشگاه ازاد شهرضا در رشته روابط بين الملل در سال 1378 به پايان بردم . در دانشگاه در برپايي متينگ هاي ازاد انديشي و امور تبليغي انتخابات دوم خرداد فعاليت نمودم و تبعات آن را نيز پذيرا شدم.

مدت دو سال به همت و لطف استاد ارجمندم دكتر جعفر قامت به عنوان كارشناس روابط بين الملل در مركز توسعه صادرات در امور نمايشگاهي در تهران و كيش مشغول شدم و سپس به زادگاهم برگشتم . به دليل مشاركت در انتخابات مجلس و رياست جمهوري در ستادها فعاليت نمودم و بعد به عنوان دهيار روستاي حعفرآباد و نماينده روستاهاي ابراهيم آباد و خرمدشت و جعفرآباد دو سالي را صرف امور جاري مردم براي به دست آوردن امتيازاتي از قبيل تلفن و جاده گذراندم كه داستان  بلندي داشته و دارد.

 سپس به عنوان مسئول اداره بازرسي و نظارت بخش خور  به همت برادر عزيزم حاج محمود عبادي بخشدار وقت به اصفهان پيشنهاد شدم كه مدتي به دلايلي بلاتكليف بودم و بعد از گذراندن دوره آموزشي به دليل ناراحتي بعضي از دوستان تا توازن سياسي منطقه حفظ شود به خور نيامدم.

در نهايت در سال 1380 به استخدام سازمان بازرسي و نظارت در آمدم و هم اكنون به عنوان بازرس و كارشناس خبره سازمان صنعت و معدن و تجارت مشغول مي باشم.به موازات فعاليت هاي شغلي، در مقطع كارشناسي ارشد، رشته مطالعات منطقه اي خاورميانه و شمال افريقا، در حال انجام پژوهش براي ارائه پيان نامه نيز مي باشم.

 

شما هم اکنون اینجا هستید: